Friday 18 July 2014

Ścieżka miłego poniedziałku! :)

Od dobrych kilku tygodni, a nawet może i miesięcy, kiedy wyłaniałam się ze stacji metra Centrum w poniedziałkowy poranek, o ok. 8:45, witała mnie ta oto przemiła, uśmiechnięta i radosna osoba :)





Stała (stoi??) sobie z karteczką, co tydzień w tym samym miejscu i machała do ludzi, życząc miłego dnia, machając i przybijąc piątkę! Mój tydzień podzielił się na poniedziałek rano, do 8:45 i resztę tygodnia, po 8:45. Owa nieznajoma-znajoma, (czułam, jakbym ją dobrze znała, mimo że nie znam nawet jej imienia), wprawiała mnie w tak dobry nastrój, że udzielał się na jeszcze długo! To była naprawdę niesamowita zmiana energii: przed przybiciem piątki i po przybiciu piątki i wymianie dwóch zdań. Świetna akcja! Mała rzecz - a jakże wielka zmiana! Z każdym początkiem tygodnia czekałam na Nią i jej radosne powitanie! Zawsze była. :D Nie wiem, czy ta akcja jeszcze trwa (mam nadzieję, że tak!!), bo od jakiegoś czasu nie jeżdżę metrem rano w poniedziałek, ale już niedługo to sprawdzę! :) 

Chcę oficjalnie podziękować za tę akcję i za każdy kwant energii, która zmieniała mój dzień na lepszy!! DZIĘKUJĘ!!! :D

No comments:

Post a Comment